25 Mayıs 2008 Pazar

SEN.....SEN BENİM HERŞEYİMSİN İLHAM PERİSİ.




Sen...yüzümdeki tebessüm,
Sen ellerimdeki sıcaklığım.,
Sen yüregimdeki sancım..,
Sen bedenimdeki ateşim..
Sen her gece uykum,
Sen her sabah güneşim.
Sen parlayan Yıldızım,
Sen gökyüzündeki Ay'ım,
Sen damarımdaki Kanim.
Sen bedenimdeki canım..
Sen hiç bitmeyen masalım.
Sen bahçedeki açan çiçeğim,
Sen çiçekteki rengim.
Sen paletimdeki yedi rengim,
Sen kalemimdeki mürekkebim..
Sen her gece gördüğüm rüyalarım..
Sen 24 saat kurduğum hayallerim..
Sen Gökyüzündeki bulutum
Sen Denizdeki dalgam
Sen...Sevdamin adresi,
Sen aşkımızın meyvesi,
Sen içkimdeki tat,
Sen yaşadığım hayat,
Sen...sebebim,
Sen niyetim,
Sen geleceğim,
Sen geçmişim,
Sen bilinmezliğim,
Sen belirsizliğim,
Sen kararlılığım,
Sen kararsızlığım ..
Sen...bitmez yolculuğum,
Sen Sonsuzluğum.
Sen,gözüm,
Sen elim,
Sen yüreüim.
Sen bebeğim
Sen meleğim..
Sen çiçeğim..
Sen sevgilim..
Sen ilham perim olduü
Sen hani gidecek olsan,
Senin yollarina sererim.
Senin sevdiğin tüm çiçekleri ...
Sen bilirim Basamazsın çiçeklere de
Sen yine kalırsın Benimle.
Sen sen üzülecek olsan
Senin için bende üzülürüm,
Senin için kalırım Oylece.
Seni üzen bir şey,
Senden çok beni üzer Inan.
Seni kırıyorsam ,
Seni kıskandığımdan ,
Seni çok sevdigimdendir,
Sakın kızma..
Senin için kendimle savaşıyorum ben .
Sağ yanım yanım sana tutkun,
Sol yanim çok bencil.
Sen biliyormusun ,
Sensiz zamanlarımda kendimi,
Sanki cehennemde,
Seninle olduğum zamanlarda
Sanki cennette hissediyorum
Seni üzdüğümü bilmeden
Senin her gidişinde ,
Saatlerce agğlıyorum arkandan,
Sende biliyorsun....
Sen bana bakma birtanem..
Senin İçimdeki aşkından...
Sana gözyaşlarımla sesleniyorum.
Seni ben, bunlarla.seviyorum..
Seni sevdim diyorsam ,
Sen seviyorum diye haykırıyorsam.
Seni resimlerinde çizip,
Senin ismine şiirler yazıyorsam..
Sana olan aşkımdan kopamıyorsam..
Sen söküp atsanda kalbinden,
Seni sevmeme izin ver..
Sen sevme istemem...
Seni göreyim....
Sesini duyayım...
Sakın bunları cok görme,
Saygı duy,
Sana olan aşkıma...
Sen Seni tanımazsın...,
Seni sen benim kadar anlayamazsın
Seni anlatırım ben şiirlerimde,
Seni söylerim şarkılarımda..
Sen varsın her yerde,ve her zaman.
Sensiz olmaya gücüm yok artik..,
Sensizliğe katlanamıyorum..
Seni her şeyinle,
Seni ay parcası yüzünle,
Seni dimdik duruşunla,
Seni atlı gülüşünle,
Seni masum bakışınla,
Seni şirin konuşmanla,
Seni minik çoçukluğunla,
Seni bir genc kız olgunluğunla,
Seni Bazen panter gibi kızgınlığınla,
Seni bazen şaşkınlığınla,
Seni bazen güçlülüğünle..
Seni bazen de zayıflılığınla ,
Seni kabul etmişim bir kere.
Sen ne değiş,
Sen ne de değiştir beni.
Seni ben böyle, sevdim
Sende beni böyle sevdin
Sen hep böyle sakın değişme...
Sen yanımda olmasanda...
Sen ellerimden tutmasanda..
Sen beni öpmesende..
Sen beni aramasanda..
Sen beni düşünmesende..
Sen beni özlemesende..
Seni Ozlemek ,
Seni aramak,
Seni düşünmek
Seni yaşamak
Seni sevmek,
Seni yazmak,
Seni çizmek,
Seni anlatmak..
Sana sarılmak
Seni öpmek..
Seninle olmak..
Seninle gezmek,
Sanki bir hayal,
Sanki bir rüya...
Sanki bir masal,,,
Sanki bir hikaye,
Sen benim meleğim oldun...
Sen benim çiçeğim oldun..
Sen benim ilham perim oldun.
Seni bazen öylesine arzuyla,
Seni bazen delicesine istiyorum ki..
Sensizlik dayanilmaz oluyor ..
Sensiz yaşamayı beceremiyorum,
Seni öylesine çok sevmişim ki..
Sensizliğe dayanamıyorum..
Sensizliğe isyan ediyoruım...
Sensiz kalmaya katlanamıyorum..
Sen her zaman yanımda ol,
Sen her zaman yanımda kal...
Sensiz bırakma beni ne olur..
Sensizliği yaşatma bana..
Sensizlik diye bir şey olmasın..
Seninle dolu bu yürek sensiz almasın..
Sen şimdi hangi denizin kıyısındaysan,
Sen şimdi hangi göğün altındaysan,
Sen şimdi gündüzdeysen
Selam gönder bana.. güneşle..
Sen şimdi gecedeysen
Sen başını yukarı kaldırıp,
Seni seviyorum diye haykır..
Sana gülümseyen yıldızlara ...
Selamını getirirler bana...
Sakın üzülme birtanem....
Seni ve aşkını kalbime gömdüm...
Sana gönderiyorum şimdi..
Seninle dolu yüreğimi...
Sende göm kalbine beni..
SENİ SEVDİM..
SENİ SEVİYORUM...
SENİ SEVECEĞİM..
İLHAM PERİSİ...


Mersin 17.01.2008 Bilal Geniş.

Hiç yorum yok: