25 Mayıs 2008 Pazar

BEN SENİ COK SEVDIM ILHAM PERISI


BEN SENI BOYLE SEVDIM.......ILHAM PERISI......

Biliyormusun....
Ben seni kocaman bir yürekle sevdim...
Ilham perisi..
Gozlerim degil,
Yuregimdi seni goren.....
Ve seni seven..
Sen bedenimdeki can oldun...
Bir anda cikiverdin karsima...
Sen damarimdaki kana karisip..,...
Gonul bahceme giriveverdin..
Geldin oturdun yuregime......
Ask bahcemde cicek oldun..
Birden yeserdin...
Tomurcuk oldun..
Kanimdan da kirmizi...
Bir gule donustun...
Biliyormusun....
Gul askin...
Sen ise guzelligin...
Sembolu oldunuz ikiniz.........
Gulu her zaman sevdim...
Ara sira dikeni batsada..
Seni de sevdim...
Sakin kiskanma...
Seni gulden daha cok sevdim...
Anlasana....
Cizdigim resimlere baksana..
Yazdigim siirlere baksana
Hep sen varsin..
Her yerde..
Her zamanda...
Her mekanda...
Benimlesin...
Iste ben seni...
Boyle sevdim...
Ilham Perisi...
Ve oturdun bas koseye..
Duyuyormusun
Ilham Perisi....
Bir baska yerde olamazdin zaten...
Çunku sen yalniz benim......
Ilham perimdin...
Sen, benim en degerli yerimde...,
Yüregime taht kurdun,...
Baskasinin olmazdin...
Zaten başkasi da kabul etmezdi seni...
Cunku sen benimsin ...
Baskasinin olamazdin...
Yalniz benim yuregimde...
Orada kalmaliydin...
Biliyormusun...
Ilham Perisi....
Çok aska ev sahipligi yapan bu yurek,...
Ilk kez bu kadar heycanlandi..
Ilk kez kolay kabullendi bir periyi..
Her hangi bir konuk degildin artik...
Bu yüzden ne agirlama ...,
Ne de ugurlama...
Fasli vardi...
Cunku kapi her zaman acikti...
O yuregin gercek sahibiydin....
Ilham perisiydin..
Anliyormusun.....
Simdi sonbahar,..
Kisa giriyoruz ..
Ben dort mevsimden...
Hepsini yasadim sende...
Sonbaharada tanimistim seni..
Bir eylul sabahi....
Aniden karsima cıktın..
O anda sevdim seni...
Ama sen farkinda degildin...
Tipki bir melek...
Tipki bir Peri...
Tipki bir cicek kadar guzeldin..
Gozlerimi gozlerine esir ettin...
Bir anda dalip gittim...
Pembe dusler diyarina..
Ilham perim oldin...
Tatli masallar ulkelerini dolastim..
Biliyormusun....
Sonbaharda...
Bahari yasiyorum seninle...
Ilham perisi......
Renga renk cicekler actin....
Gonull bahcemde....
Gokkusagı sonuk kaldi,..
Senin renklerin karsisinda...
Taze bir yaprak gibi yesildin...
Anliyormusun......
Ilham Perisi....
Ben seni boyle sevdim...
Sumbul oldun......Nergiz oldun..
Uzerine cig taneleri düsmüs..
Kirmizi bir gul oldun....
Zaman içinde....
Yuregime iyice yerlestin...
Sensiz yapamaz oldum..
Nefes alamaz oldum...
Bedenime oksijen...
Damarlarima kan oldun..
Tum bedenim..
Alevler icinde yanar oldu..
Vezuv yanardagi misali...
Kırmızı bir ateş gibiydin...
Boylesine etkilemistin beni..
Biliyormusun....
Ilham Perisi......
Ve ..
Kış gelmisti arkasından...
Bir anda...
Firtina basladi...
Yildirimlar cakti...
Yagmurlar basladi....
Karlar yagdi saclarima.....
Kıyamet koptu sandim....
Biliyormusun....
Hergun....
Dualar ettim...
Rabbim biziz ayırma.....
Bizi cabuk kavustur diye....
Sensizlik....
Caresizlik...
Yedi bitidi beni...
Ama ben seni...
Hic unutmadim..
Biliyomusun...
Ilham Perisi...
Dolunayli gecelerde...
Gitarimi alip...
Yildizlara sarkilar söyledim...
Birlikte samanyolunda dolastik...
Hep seni anlatim...
Hep ikimizi cizdim....
Parlement mavisiyle....
Sen gokyuzunde ay oldun...
Ben yer yuzunde dag oldum...
Konustuk her gece...
Sabahlara kadar....
O geceleri cizdim resimlerimde.
O geceleri anlattim siirlerimde...
Iste ben seni boyle sevdim...
Ilham Perisi...
Denize tutkundum..,
Firtinali havalari hep sevdim...
Içimde ki firtina her geçen gün...
Dahada şiddetlendi....
Ruzgarlar hep lodos esiyordu...
Pupa yelken gidiyordum....
Gunduz gece....
Denizi sensiz dusunemedim,..
Biliyormusun...
Kapkara bulutlarda...
Hircin dalgalarda hep sen varsin...
Sahilde carptigin kayalarda hep ben oldum...
Kavustuk... sarildik doyasiya....
Biliyomusun kac sefer optum seni...
Kac sefer oksadım bedenini...
Iste ben seni boyle sevdim..
Ilham Perisi.....
Biliyormusun ....
Seni severken ....
Dunyayi da sevdim ben...,
Agaclari kayalari daglari da sevdim...
Kuslari bocekleri cicekleri de sevdim..
Insanlari da sevdim ...
Bu arada.....
Iyisini de sevdim kotusunu de...
Biliyormusun....
Ilham perisi...
Kendime bile dar gelirken...
Fani dunyayi.., ..
Senin için sevdim...
Yagmurlari....Bulutlari...yildirimlari sevdim...
Dereleri, nehirleri golleri sevdim..
Seni bunlarda buldum....
Seni bunlarda aradim..
Sana bunlarla kavustum
Iste ben seni boylesine sevdim...
Anlıyormusun
Ilham perisi...
En Umutsuz ...
En kizgin,..
En tahammülsüz....
Zamanlarda bile...,
Seni dusunmek yetti bana..
İcimdeki huzun ve sevinc yuzume yansidi,....
Bazen agladim.. bazen guldum....
Beni boylesine aglatan...
Beni boylesine gulduren ...
Senin sevgindi...
Iste ben seni boyle sevdim...
Ilham Perisi..

Mersin 25.05.2008 Bilal Genis www.bilalgenis

Hiç yorum yok: