4 Eylül 2008 Perşembe

YUNUS PERİSİ-001-



Y-Yunus Perisi -001-Turkish


Biliyormusun...
Yunus Perisi...
Bende derviş olayım....
Diyar diyar gezeyim....
Bende senin gibi...
Hak yoluna öleyim...
Anlıyormusun beni...
Yunus Perisi..

Mersin-04.09.2008-Bilal Geniş



Y-Yunus Fairy-001-English

Do you know....
Yunus Fairy...
At the me.. A dervish become....
Country ..Country.. I to visit.....
At the me like the you...
For God..I to die...
Understan me..
Yunus Fairy...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis


Y-Yunus overnaturlige evner-001-Denmark

Kender De ...
Yunus overnaturlige evner ...
På mig.. En dervish bliver ...
Land ..land.. Jeg til at besøge .....
På mig ligesom Dem ...
For gud..det til at dø ...
Understan mig..
Yunus overnaturlige evner ...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis



Y-Yunus Fairy-001-Holland

Doe jullie weten....
Yunus Geest... Op de mij..
Een dervish worden....
Land..Land..
Ik moet bezoeken.....
Op de mij zoals de jullie...
Voor God..Ik moet sterven...
Understan mij...
Yunus Geest...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis



Y-Yunus Fairy-001-French

Savez -vous....
Yunus Fée...
À la moi.. U
Un tourneur devenu....
Pays.. Pays..
Je à visiter.....
À la moi comme vous le...
Pour Dieu..
Je à mourir...
Leur moi..
Yunus Fée...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis

Y-Yunus Fairy-001-German

Sie wissen....
Yunus-Fee...
Bei das ich..
Ein Derwisch wird....
Land..Land..
Ich, der besuchte.....
Bei das ich mag das Sie...
Für Gott..Ich, der starb...
Understan ich..
Yunus-Fee...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis


Y-Yunus Fairy-001-Italian

Vuoi saperne di più....
Yunes fiabesco...
A me..
Un Dervish diventa....
Paese....
I Visita.....
A me, come la...
Per Dio...
I di morire...
Understan me..
Yunes fiabesco...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis


Y-Yunus Fairy-001-Norwey

Gjør du vet ....
Yunus eventyr ...
På den mig..
En dervish blitt ....
Land ..Country..
Jeg til besök .....
På mig som du ...
For Gud..jeg til å dø ...
Understan mig..
Yunus eventyr ...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis


Y-Yunus Fairy-001-Portugal

Você sabe...
Yunus fada...
A mim..
Um daroês tornar-se...
País ..
País..
I a visita.....
A mim como a ti...
Para Deus..eu morrer...
Understand me..
Yunus fada....

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis



Y-Yunus Basm-001-Romania

Stiti ...
Yunus Basm ...
La mine. "a devenit ...
Tara .. tara ..
Am sa-si viziteze ori La mine ca la tine ...
Pentru Dumnezeu ..
M-am sa mor ...
Ma understan ..
Yunus basm ...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis


Y-Yunus Hada-001-Spanish

Sabe usted....
Yunus Hada...
En la me..
Un derviches....
País....
I a visitar. ....
En la me gusta la usted...
Por Dios..
Yo a morir...
Understan mí...
Yunus Hada...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis


Y-Svar övernaturliga krafter-001-Sveden

Vet ni...
Svar övernaturliga krafter...
Vid mig..
En dervish bli....
Landet land..
Jag besöker. ....
På mig som du...
För Gud..
Jag dö...
Understan mig..
Svar övernaturliga krafter...

Mersin-04.09.2008-Bilal Genis

Hiç yorum yok: